طراح: متین

ترانه ی بی جان - هستم و هستیم جمعه 103 فروردین 10 ساعت 4:18 عصر
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هستم و هستیم

 

این تویی که اغیار را ازدل های دوستانت زدودی تا آن که جز تو را دوست نداشتند ...آن که تو را از دست داد، چه به دست آورد ؟ و آن که تو را یافت، چه از دست داد ؟ آن که جز تو را به عنوان عوض پذیرفت، زیان کرد . [امام حسین علیه السلام ـ در دعایش ـ]

 
 

مدیریت| ایمیل من

| خانه

پایین

?محمد

جمعه 87/8/24  ساعت 3:16 عصر

ترانه ی بی جان


این ترانه هم دیگه نایی برجان نمی دهد

حرف کسی آرامشی بر روحم نمی دهد
سفره دل بی گناهم دوباره بازشد ، بشنو
بهرعاشقی این سفره دیگرنان نمی دهد
نامه ای که آغازش ساده وصمیمی بوده
درپایان پیچیده وبوی داستان نمی دهد
باسلامی آغازشد آرزوی یه عمرزندگی
زمان چه بداست؟ به آن اجازه نمی دهد
کاش این زمانه زیرو رو می شد
ازاول 
روی خوشی بدل عاشقان، نشان نمی دهد
گریه کردیم شب و روز کسی نشد مونس
اشک چشم هم دیگه همراهیمان نمی دهد
وسعتی به قدرجای ما نبود درجهان عظیم
 زمین اجازه داد بما، ولی زمان نمی دهد
فرصتی برای دوست داشتن نداریم ماها
درصف شد بسی عاشق، نوبت بما نمی دهد
کسی برایت از صمیم قلب دعا نمی کند
دشمن دل که دست دوستی تکان نمی دهد
همه ناسزای تو را گفتند دراین دنیای فانی
گویند خداکسی را بهشت رایگان نمی دهد
کسی فریاد گرگ و میش را باورنمی کند
دل به هی هی شبان دروغگو نمی دهد
جزدلت که قطره ایست زدریای بی کران
کس نشان زبیکرانی آن درجانمان نمی دهد
عشق نام بی نشانه است و کسی دراین دنیا
نام دیگری به او نداده و بدان نمی دهد
جزتومیزبان مهربان ، کسی را نداره دلم
این میزبان هم به مهمانش نان نمی دهد؟
بریدم اززمین وزمان به کی گویم دردمو
پاسخی برایم نه این ، نه آن ... نمی دهد
پاره های دل شکسته را چه کنم ای دل؟
با گریه به تن وصل نمودم،جان نمی دهد
خواستم درددلت گویم تا سبک شود دلم
اشکم روان شدگریه ام دیگرامان نمی دهد



  • کلمات کلیدی :
  • نظر شما( )

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    عکس 01
    عکس 02
    شعری از یه دوست
    شعری از عطار
    ترانه ی بی جان
    شعری از حافظ
    لحظه ی دیدار
    خیر مقدم
    [عناوین آرشیوشده]

    بالا

      [ خانه| مدیریت| ایمیل من| پارسی بلاگ| شناسنامه ]

    یــــاهـو
    کل بازدید
    88275
    بازدید امروز
    9
    بازدید دیروز
    3
     Atom 
     RSS 

     درباره خودم

    هستم و هستیم
    محمد
    علاقمند زیبایی های دنیا هستم.

     لوگوی وبلاگ

    هستم و هستیم

     پیوندهای روزانه


     آرشیو

    محمد

     لینک دوستان

    یادداشتها و برداشتها
    ndayeeshgh
    دوزخیان زمین
    شمیم حیات
    دنیای واقعی
    محرما نه
    عاشقان میگویند
    آسمان آفتابی
    دلداده
    در کوچه پس کوچه های پاییز...
    چرند و پرند

    لوگوی دوستان

























    آوای آشنا

    اشتراک

     

    نیازمندیها و آگهی رایگان درجه1 0>

    نیازمندیها و آگهی رایگان درجه1